قزوین- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا گفت: در راستای گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع، سازمان دامپزشکی کشور اقدام به راه‌اندازی سامانه صدور پروانه به آدرس«http://www.cert.ivo.ir» کرده است.

سامانه صدور پروانه توسط دامپزشکی در قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مهدی مهرزاده در این باره اظهار داشت: در راستای گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع، سازمان دامپزشکی کشور اقدام به راه‌اندازی سامانه صدور پروانه به آدرس«http://www.cert.ivo.ir» کرده است که در حال حاضر با صدور مجوز بهداشتی برای مسؤولان فنی و بهداشتی و همچنین اماکن دامپزشکی به صورت آنلاین آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: صدور پروانه ثبت دارو، خوراک دام، مکمل‌های غذایی دامی، پروانه تولید دارو، همچنین صدور احکام ناظرین شرعی و پروانه بهداشتی مراکز بسته بندی به صورت رسمی در در حال اجرا است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا در خصوص پروانه الکترونیک مسؤولان فنی و بهداشتی تحت پوشش این اداره اعلام کرد: تاکنون ۳۳ نفر(بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط) مراحل ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند که از این تعداد ۱۶ نفر مجوز دریافت کرده و صدور پروانه تعداد ۱۷ نفر هم در دست اقدام است.

مهرزاده خاطرنشان کرد: مسؤلان فنی بهداشتی با مراجعه به اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا و ارائه تصویر کارت ملی و مدرک دانشگاهی و با دریافت نام کاربری و رمز عبور، به سامانه صدور پروانه(cert.ivo.ir) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اولیه، تکمیل مدارک و پیگیری‌های بعدی جهت صدور پروانه بهداشتی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.